Є хвіртка, 20 на 30. У кожного гравця круглий сачок 14 діаметром. У свій ход гравець (1) Або ставить муху на хвіртку у будь-яке місце. (2) Або спробує спіймати мух сачком. Спіймати можна лише 3 мухи одночасно.
Варіант 1. Перший хто спіймає 3 мухи - переміг.
Варіант 2. Спіймані мухи (різнокольорові) відкладаються у кошик. Хто перший спіймає 13 (своїх чи чужих) мух - переміг.
Варіант 3. Ловити можна лише чужих мух, своїх не можна. Хто перший спіймає 3 чужих мухи - переміг.
Варіант 4. Електронний сачок, можна збільшити и зменшити (у варіанті 3 важливо) діаметр на 1.
Варіант 4а. За ускладненням при збільшенні чи зменшенні діаметру - збільшується чи зменшується кількість мух, які ловиш (d: 14->15 => f: 3->4).
Грати можна прямо в геогебрі.