Перше в голову приходить: Angry Birds + морський бій + квадратні рівняння
Мені у дитинстві подобався Робін Гуд, лук, стріли, арбалет, катапульти. Зараз Angry Birds актуальніше як візуальне наповнення.
Поділити на чотири команди: 1-2 та 3-4. Потім матч за 3 місце та фінал.
Гра на кшалт морського бою: покроково “стріляють”. Замість корабля, команда будує свій графік за рівнянням (параболу) - своє “поле”. І поруч - пусту площину, куди буде “стріляти”. Наприклад, постріл у (1, 1) - поранив, вище, нижче.
Можна на швидкість, можна мати кілька парабол, можна маленькими командами (краще міксувати, аби зрівняти сили), можна за 100 “сбитих парабол” якусь Angry Bird роздрукувати, за 50 - іншу, за “найстійкішу параболу” (довго кроків аби вгадати) - ще одну.
Кожна команда може дві точки на осі x вибрати і “стріляти” графіками.
Наприклад, наш графік перетинається з х в точках 5 та 20. Інша команда “стріляє” графіком, називає рівняння. Ми будуємо. Їх графік перетинає х у точках 2 та 50. Наша команда відповідає, наприклад, сумою відстаней (5-2)+(50-20), чи просто двома числами відстанями 3 та 30.
Можливо, комусь вдома (чи на уроках праці/технології) цікаво побудувати катапульту, якій можна задавати рівняння (графік) і вона буде стріляти відповідною траекторією.
Якщо хтось любить знімати відео, чи у нього є блог - можна проект знімати це все на відео, різної ваги каменюки (чи матеріали), різні умови (погода). Навіть цілий канал можна цьому присвятити: запускати різні штуки, знімати.