“Color of money”

ЕТАП 1. Гравці будують поле (міні-гра)

Поле може бути різними фігурами (прямокутник, ромб, трапеція, які вже знають чи тільки вчать). На прикладі прямокутника. Гравець 1 задає сторону a, гравець 2 - сторону b. Гравець 1 х координату першої вершини, гравець 2 - її у. І далі будують наступні вершини (пам’ятаючи про задані сторони).

У якості міні-гри метою може бути у кого більша площа. Для 2-ох гравців: “земля” першого y>0, другого - y<0. Для іншої кількості - вибираємо інший метод ділення.

Варіювати складність типами фігур. Для ще більшої складності можна грати у тривимірному просторі.

Спінофи

Була у дитинстві гра, називалась “земля”. Суть: гравці ділять коло на рівні сектори.
По черзі кидають ніж у чужий сектор. Якщо ніж встромився і не впав, з’єднуєш цю точку зі своєю територією (один з варіантів - трикутником), відрізаєш її. І кидаєш ще, доки ніж не впаде.
Гравці можуть ходити лише на своїй території, тобто коли її стало так мало, що не можеш там стояти хай на носочках - вилітаєш.
І кидати відповідно лише зі своєї території.

Аналогії “киданню ножа”

  • назвати координати точки (можна по черзі ходити)
  • побудувати рівняння (хай квадратне), коренем якого буде точка у чужому секторі
  • назвати дві прямі (чи просто функції), перетин яких буде точка у чужому секторі
  • “кидати точку” можна не далі, ніж максимальна хорда твоєї території

Аналогія “не можу стояти”

  • задана мінімальна площа (кожен раз перераховувати)
  • кількість раундів визначена до початку гри

ЕТАП 2

Вже є поле з лунками (вершини). Гравці по черзі розставляють шари у ньому (кожен по 2 шари). Гравець 1 заряджає електричним зарядом будь-який 1 шар. Гравець 2 бере (уявний) кий, вибирає напрям і силу удару.

Мета: Зарядити всі шари. Порахувати, який заряд потрапить у лунку.

Помітки: Втрат енергії немає. Обертання немає. Удар у центр шара. Всі удари лобові, перший шар зупиняється, наступний рухається зі швидкістю першого.

Варіанти.

  1. Гравці дублюють поле, заряджають по 1 шару у чужому полі. Перемагає той, чий заряд у лунці виявився більшим.
  2. Розставляєш шари на своєму полі, а заряджаєш на чужому (чи навпаки).
  3. Гравці б’ють києм по черзі у будь-який шар. Перемагає той, хто “зарядив” останній шар.
  4. Кооперативний. По черзі роблять удари, мета отримати визначений заздалегіть заряд у лунці (лунках).

Ускладнення. Шари та заряди.

  1. Збільшити кількість шарів (наприклад, 10).
  2. Всі шари заряджені і мають однаковий заряд.
  3. Заряди не однакові, а задаються послідовністю. Чи відомою, як-от Фібоначчі, чи гравці самі її задають (може бути окрема гра).
  4. Стінки металічні, змінюють заряд так само як і при ударі з шаром.

Ускладнення. Сповільнення та сила удару.

  1. Дозволити силу тертя (тобто шари сповільнюються і можуть зупинитися самі).
  2. Дозволити сповільнення при ударі об стінку.
  3. Дозволити удари різної сили.
  4. Дозволити нелобові зіткнення (шари розлітаються під прямим кутом).